среда, 27 апреля 2016 г.

Початок нашого дослідження

Наша група досліджує проблему "Разом до здорового майбутнього".
Метою та завданням нашого дослідження є - усвідомлення необхідностіберегти своє здоров'я .Так як питання здоров’я завжди було актуальним для людини, оскільки  міцне здоров’я — основа життя, воно відкриває можливості для усіх звершень і досягнень. Здоров’я – це ще не все, а все інше без нього – ніщо.
     Щоб досягти результату ми склали план:
      1.Наше здоров'я в наших руках
      2.Дружимо,зростаємо - про здоров'я дбаємо
      3.Скажемо курінню-ні!
      4.Вплив алкоголю на організм людини
      5.Прислів'я про здоров'я
      6.Сторіночка здоров
'я
      7.Вислови видатних людей про здоров'я та здоровий спосіб життя
      8.Казки та оповідання спрямовані на формування здорового способу життя
      9.Казки та оповідання спрямовані на  попередження негативних явищ
   10.7 правил здорового способу життя
     11.Щоб бути здоровим
     12.Зробити висновок

Комментариев нет:

Отправить комментарий