среда, 27 апреля 2016 г.

Наше здоров'я - в наших руках

Якщо ти здоровий та сильний і дужий,
Нічого ніде не болить,

До всього цікавий ти і не байдужий,

А бігати й гратись кортить.

Здається, що можеш і гори звернути —

Енергії стільки в тобі.

У небо бездонне враз можеш гайнути

І ти не сидиш у журбі.

Журба — не для тебе та різні печалі.

Тобі підкоряється світ!

Дороги усі і безмежні всі далі.

І хочеться в небо злетіть.

Веселий і радісний, просто щасливий

Ти вчишся, радієш, ростеш.

Здоровий і дужий, розумний, красивий

По білому світу ідеш!

Учениця. А як в тобі немає сили,

Тоді тобі і світ немилий.

Бо завжди, в кого що болить,

То той про те і гомонить.

Ще він без настрою, сумує,

Бо сильний біль у грудях чує.

Болить живіт, то голова,

Чого у кого не бува…

Хвороба нас не прикрашає,

А потихесеньку вбиває.

Тому-то, правильно живіть,

Здоров’я й силу бережіть!



В одному місті жив Майстер, оточений учнями. Якось один із них замислився: “Чи існує питання, на яке наш Майстер не зміг би дати відповіді?” Він пішов на квітуче поле, впіймав найгарнішого метелика та сховав його поміж своїх долонь. Тримаючи його він думав: Якщо Майстер скаже,що метелик мертвий,то я випусти його, і він зрозуміє, що  помилився, а якщо скаже,що метелик живий,то я затисну руки  і він загине .
Підійшовши до Майстра він запитав: Який метелик у мене у долонях,живий чи мертвий?Не дивлячись на долоні учня Майстер відповів: Все у твоїх руках!

Комментариев нет:

Отправить комментарий