среда, 27 апреля 2016 г.

Вислови видатних людей про здоров’я та здоровий спосіб життя

Головним скарбом життя є не землі, що ти їх завоював, не багатства, що їх
маєш у скринях... Головним скарбом життя є здоров’я, і, щоб його зберегти,
потрібно багато що знати.
(Авіцена)
· Добути і зберегти своє здоров’я може тільки сама людина.
(М. Амосов)
· Поведінка є таким самим джерелом патології, як гени й середовище...
Неправильна поведінка людей є більш частою причиною їхніх захворювань,
аніж зовнішні дії чи слабкість природи людини.
(М. Амосов)
· Щоб бути здоровим, потрібно власні зусилля, постійні й значні. Замінити їх
не можна нічим.
(М. Амосов)
· Якби не було хвороб, хто б взагалі згадував про здоров'я.
(М. Амосов)
· Ми дуже добре знаємо, чому ми хворіємо, але досить погано знаємо, чому
здорові.
(П. Анохін)
· За гроші можна купити ліжко, але не сон; їжу, але не апетит; ліки, але не
здоров’я; будинок, але не домашній затишок; книги, але не розум; прикраси,
але не красу; розкоші, але не щастя; релігію, але не спасіння.
(П. Брегг)
· Людина сама має заробити своє здоров’я.
(П. Брегг)
· Щоб насолоджуватися здоров’ям, потрібно працювати над собою.
(П. Брегг)
3
· Існують тисячі хвороб, але здоров’я буває лише одне.
(Л. Берне)
· Біда наша в тому, що ми вперше замислюємося про своє здоров’я лише в
тому разі, якщо починаємо втрачати його, якщо вже „зіпсовано” механізм і
потрібно думати про його налагодження.
(К. Биков)
· Здоров’я такий же унікум, як картина Рафаеля. Знищити його легко,відновити неможливо.
(І. Бородін)
· Уміння проводити життя – це насамперед уміння не вкорочувати його.
(О. Богомолець)
· Якщо тіло людини неслухняне, якщо що-небудь пригнічує людину,
заважаючи радіти життю, то це початок хвороби...
(Т. Васильєв)
· Втомлюються і знемагають не так від того, що багато працюють, як від того,
що погано працюють .
(М. Веденський)
· Тисячі речей необхідні здоровому, і тільки одна хворому – здоров’я.
(І. Вільде)
· Здоров’я – вид гармонії, але його межі дуже широкі й не у всіх однакові.
(Гален)
· Природа – найкращий з лікарів. Вона виліковує три чверті своїх хворих.
(Гален)
· Усі здорові люди люблять життя.
(Г. Гейне)
· Єдина краса – це здоров’я.
(Г. Гейне)
4
· Люди не народжуються, а стають тими, хто вони є.
(К. Гельвецій)
· Поведінка – дзеркало, у якому кожний показує своє обличчя.
(Й. Гете)
· Розумна людина не та, що багато знає, а та, що знає саму себе.
(Й. Гете)
· Знай, що хвороба, яка відповідає натурі, віку, порі року менш небезпечна,
ніж хвороба, яка не відповідає цьому і трапляється як результат значної
причини.
(Гіппократ)
· Сучасна молодь не розуміє сенс життя і його справжню цінність. Своїми
проявами девіантної поведінки вони не лише руйнують своє здоров’я, а й
здоров'я майбутнього покоління, своїх дітей та внуків – майбутнього нашої
нації.
(М. Горький)
· Досконале й квітуче здоров’я є нормальним природним станом життя... Бог
ніколи не створював хвороб і страждань: це винятково творіння людей.
Хвороби виникають від того, що люди порушують закони, за якими вони
повинні жити. Прийде час, коли головною метою лікаря буде зберігати
здоров’я людей, а не намагатися лікувати їх, коли вони захворіли. І ще
згодом прийде час, коли кожен буде своїм особистим лікарем.
(Р. Грінс)
· Замало мати гарний розум, головне – вміти його застосовувати.
(Р. Декарт)
· Жити нерозумно, нестримано – значить непогано жити, але повільно
помирати.
(Демокріт)
· Подібно до того, як буває хвороба тіла, буває також хвороба способу життя.
5
(Демокріт)
· Сни не створені для того, щоб їх пам’ятати, а здоров’я створене, щоб його
берегли.
(А. Джексон)
· Здоров'я – це стан життєдіяльності, що відтворює необхідну повноту
атрибутів життя людини, що розвиваються.
(В. Жирнов)
· Здорова людина – найдорогоцінніший здобуток природи.
(Т. Карлейль)
· Здоров’я – це розвиненість розуму у поєднанні з фізичним навантаженням і
чітким розпорядком дня.
(Катерина ІІ)
· Якщо твій розум на місці, ти зобов’язаний бути здоровим.
(С. Косиков)
· Наш організм створений на 120 років життя. Якщо ми живемо менше, то це
викликано не недоліками організму, а тим, як ми з ним поводимось.
(К. Купер)
· Головним засобом попередження хвороб є гармонійний розвиток духовних і
фізичних сил людини.
(П. Лесгафт)
· Змініть свій напрямок думок і зміните свою долю.
(Мерфі)
· Люди, які бажають зберегти свої розумові та фізичні сили якомога довше,
мають вести дуже помірний спосіб життя.
(І. Мечніков)
· Людству, щоб забезпечити своє майбутнє, належить зміна моральних
принципів.
(М. Моісеєв)
6
· Життя само по собі – ні благо, ні зло: воно вмістилище і блага і зла,
дивлячись по тому, на що ви самі його перетворили.
(М. Монтень)
· Взяти у свої руки здоров’я людей, зберегти їх від хвороб спадкових чи
загрожуючих, рекомендувати їм належний спосіб життя є чесно і для лікаря
спокійно. Тому легше запобігти хворобам, ніж їх лікувати...
(М. Мудров)
· Людина може жити до 100 років. Ми самі своєю безладністю, своїм
жахливим ставленням до власного організму зменшуємо цей нормальний
термін до значно меншої цифри.
(І. Павлов)
· Знання про будову і функціонування власного організму потрібні кожній
людині незалежно від ї посади, освіти чи віку. Кожна людина має навчитися
жити так, щоб не заподіяти шкоди ані своєму здоров’ю, ані здоров’ю
оточуючих, і завжди пам’ятати, що людина – найвищий продукт природи,
але для того, щоб отримати насолоду від скарбів природи, вона має бути
здоровою, сильною та розумною.
(І. Павлов)
· Всі ми чинимо, як марнотратні спадкоємці, не знаючи правдивої ціни
здоров’ю, яке отримуємо в спадок. Ми втрачаємо його не шкодуючи і не
думаючи про майбутнє. І тільки тоді ми пізнаємо ціну цього скарбу, тільки
тоді у нас з’являється бажання його зберегти, коли ми із здорових
перетворюємося у хворих.
(М. Петтенкофер)
· Людина своїми звичками приводить в рух сили, які зрештою її й гублять.
(Піфагор)
· Майбутнє належить медицині запобіжній. Ця наука, йдучи під руку з
державністю, принесе безперечну користь людству.
7
(М. Пирогов)
· Усі зусилля розумної людини мають бути спрямовані не на те, щоб
ремонтувати та конопатити свій організм, як старий човен, а на те, щоб
створити собі такий спосіб життя, за якого організм якомога менше б
виходив з ладу і набагато рідше потребував налагоджування.
(Д. Писарєв)
· Почуття, які переживаєш під час одужання, – найпрекрасніші.
(О. Пушкін)
· Я переконаний, що наші нащадки матимуть не стільки довгу старість,
скільки триваліший період повного розквіту сил.
(Е. Россет)
· Ідеал виховання – це поєднання розуму мудреця з силою атлета.
(Ж. Руссо)
· Жити красиво і жити у злагоді з природою – одне й те саме.
(Л. Сенека)
· Люди не помирають. Вони вбивають самі себе.
(Л. Сенека)
· Ніщо так не шкодить здоров’ю, як постійна зміна ліків.
(Л. Сенека)
· Здоров’я – не все, але все без здоров’я – ніщо.
(Сократ)
· Не можна лікувати тіло, не лікуючи душу.
(Сократ)
· Думай гарно, і думки твої визріють гарними вчинками.
(Л. Толстой)
· Здоров’я коли немає – мудрість мовчить і мистецтво не народжується, сила
спить, багатство не потрібне і розум безсилий.(Хирофелес)
· Людина має навчитися підкорятися самій собі й бути підвладною самій собі
та своїм рішенням.
(Цицерон)
· Хіба здоров’я не чудо?
(А. Чехов)
· Людський організм – найдосконаліша система, що саморегулюється й
самооновлюється. Не заважайте йому своїм нездоровим способом життя, і
він віддячить вам гармонією повного духовного, психічного та фізичного
здоров’я.
(Г. Шаталов)
· Дев’ять десятих нашого щастя залежить від здоров’я.
(А. Шопенгауер)
· Здоров’я до того переважує всі останні блага життя, що насправді здоровий
жебрак щасливіший від хворого короля.
(А. Шопенгауер)

Комментариев нет:

Отправить комментарий